Friday, July 31, 2009

Spanish speaker!!please translate this paragrap in spanish ^_^ty?

in my room, I have a queen size bed with night stands on either side. Tall lamps with a antique gold base and sage and creme shades. On the wall above the bed I have a tapestry with a lion and a lamb, done in earthy colors with a Scripture on it. The bed has a sage and creme flower print comforter with alternating sage and creme pillow cases.


On the other side of the room are 2 dressers and my stereo. Above the dressers are framed poems about my b/f's sister and mom, both of whom are passed. On the wall nearest the door, I have a collage of family photos.

Spanish speaker!!please translate this paragrap in spanish ^_^ty?
en mi sitio, tengo una cama del tamaño de la reina con los soportes de la noche de cualquier lado. Lámparas altas con una base antigua del oro y las cortinas del sabio y de la nata. En la pared sobre la cama tengo una tapicería con un león y un cordero, hechos en colores terrosos con un Scripture en él. La cama tiene un comforter de la impresión de la flor del sabio y de la nata con las cajas de la almohadilla del sabio que se alternan y de la nata.


En el otro lado del cuarto están 2 aparadores y mi estereofonia. Sobre los aparadores están los poemas enmarcados sobre mi hermana y mamá, ambas de b/f se pasan quién. En la pared lo más cerca posible la puerta, tengo un collage de las fotos de la familia.




commericial loan

No comments:

Post a Comment